vineri, 10 octombrie 2008

zmeiele din egipt


Nu-i deloc o chestie nouă, dar eu abia acum am citit pe site-ul National Geographic despre asta. În 2001, nişte studenţi din California au făcut un experiment, încercând să demonstreze teoria conform căreia piramidele egiptene au fost construite cu ajutorul zmeielor. Ei au încropit un zmeu uriaş şi au reuşit, cu ajutorul unui sistem deştept de frânghii şi pârghii, să ridice de la sol şi să aşeze pe o platformă diferită un obelisc de vreo trei tone. Pentru asta s-au folosit numai materiale cunoscute pe vremea aia egiptenilor, se ştie că în zonă bătea vântul foarte tare pe atunci, s-au găsit zmeie desenate pe pereţii din interiorul piramidelor, mă rog, totul pare credibil. Dar tata tot zice că extratereştrii le-au construit. Iar zmeiele sunt doar semiextraterestre. Mie-mi place ideea, la vară o să construiesc şi eu pe plajă castele de nisip cu zmeul.


Bookmark and Share

Niciun comentariu: