duminică, 5 octombrie 2008

cinema zmeul clandestin

Vreau să-mi deschid un cinematograf, să încânt oamenii cu filme frumoase. Dar n-am bani. Cinematograful există de fapt, are un program neregulat, are o singură sală - camera mea, încap vreo doi-trei spectatori în ea, de foarte multe ori văd filmele singur, n-am videoproiector, doar un monitor de 19', dar fac floricele bune. Şi vreau să mă extind, cum s-ar spune. Dar n-am bani.

Dar în Bucureşti există Cinemateca Eforie şi Cinemateca Union, unde se dau, din toamnă până-n vară, filme bune, frumoase, mişto, de văzut, capodopere şi aşa mai departe. Şi de vreo două săptămâni s-a deschis stagiunea nouă, două mii opt - două mii nouă. Iar mie mi-a venit ideea asta: să recomand în fiecare lună un număr oarecare de filme de văzut la cinematecă (nu multe, probabil cinci-şapte) şi să le prezint ca şi cum le-aş proiecta în cinematograful meu. Şi astfel se naşte primul cinematograf clandestin din lume. Cinema Zmeul Clandestin. Să zboare pelicula!

Programul lunii octombrie

Programul lunii noiembrie


Bookmark and Share

Niciun comentariu: