vineri, 3 octombrie 2008

şi boogie înalţă zmeie

Am fost şi eu la Boogie. După film, îndreptându-se spre ieşirea din cinematograf, toată lumea discuta. Am ciulit şi eu urechile, iată ce-am auzit:
"Băi, da ce film. Nu se întâmplă nimic. Tot timpul aştepţi să-nceapă filmul."

"E un film bun. Mi se pare că prezintă foarte bine realitatea şi nu exagerează în nicio privinţă. Am recunoscut o groază de prieteni în personajele astea."

"A fost naşpa sunetul. Ce să mai, se vede, film făcut cu bani puţini."

"A fost tare, mă."

"Nu, tot Filantropica rămâne cel mai bun film românesc din ultimii ani."

"Păi asta vezi în fiecare zi în jurul tău, ce ţi-o mai arată ăştia în film?"

Părerea mea? E un film bun, pe cât de real, pe atât de trist. Şi e atât de simplu şi de natural. Într-un fel, a avut dreptate Pitbull (Mihnea Columbeanu) să-i spună Romanian Beauty. Cât despre cearta dintre Boogie şi soţia lui, în care amândoi au dreptate şi în acelaşi timp amândoi greşesc, eu ţin cu copilul.

Bineînteles, mergeţi să vedeţi filmul.

PS: În prima secvenţă, Boogie îşi ajută copilul să... înalţe un zmeu :)


Bookmark and Share

Niciun comentariu: